Експерт назвав 12 «золотих правил» довговічності мотора
Двигун у будь-якому автомобілі є ключовим агрегатом, поломка якого не тільки тимчасово унеможливлює експлуатацію транспортного засобу, а й вимагає величезних вкладень у ремонт. У зв’язку з цим експерти рекомендують приділяти мотору найбільшу увагу. Зокрема, пропонується для забезпечення його максимальної довговічності слід дотримуватися 12 «золотих правил».
Гріти двигун
Що частіше ви будете навантажувати холодний двигун, то швидше він зноситься і вийде з ладу.
Правильні оберти двигуна
Оптимальний діапазон оборотів колінчастого вала становить 2000-4000 об/хв. Регулярне ігнорування його веде до неминучої загибелі мотора.
Дати охолонути двигуну
Категорично не можна відразу після інтенсивного навантаження глушити двигун. Це явище називається «термошок» і нічого хорошого для вашого автомобіля воно не несе. Краще дати попрацювати машині на холостих обертах кілька хвилин, а вже потім зупиняти мотор.
Якісний бензин
Намагаючись заощадити, заливаючи в паливний бак паливо сумнівної якості, ви навпаки впевнено йдете до величезних витрат на ремонт двигуна.
Регулярна заміна мастила
Мастило має властивість закінчуватися і втрачати свої якості. Тому періодично його потрібно міняти на нове. Рекомендується робити це не рідше, ніж через кожні 10 тисяч кілометрів, але краще міняти масло частіше. Особливо в старих авто і таких, які експлуатувалися в суворих умовах. Наприклад, якщо машина взимку багато часу проводила в заторах.
Якісне мастило
Як і на паливі, економити на моторному мастилі – собі дорожче. Краще купити дороге, але якісне мастило, ніж потім розоритися за ремонт двигуна.
Чисте повітря для двигуна
Повітряний фільтр має дуже важливе значення для правильної роботи двигуна, а головне коштує не так багато, щоб економити не його заміні.
Свічки запалювання
Не варто забувати і про своєчасну заміну свічок запалювання. Робити це потрібно не рідше, ніж кожні 30-40 тисяч кілометрів для звичайних свічок. Зношені елементи спричиняють появу нових несправностей.
Не допускаємо перегріву мотора
Для забезпечення оптимальної роботи двигуна важливо стежити не тільки за самим мотором, а й системою охолодження, завданням якої безпосередньо є забезпечення найкращих умов для роботи агрегату.
Не допустити обрив ременя ГРМ
Подібна несправність обійдеться вам у кругленьку суму. Щоб не допускати цього та інших наслідків обриву ременя ГРМ, слід періодично стежити за станом гумотехнічних виробів, які поступово зношуються.
Регулювати зазори клапанів
За відсутності гідрокомпенсаторів перевірка і регулювання зазорів клапанів має стати звичкою для будь-якого відповідального автомобіліста. Критичне зменшення зазорів може призвести до появи серйозних несправностей.
Слухати двигун
Часто двигун попереджає про свої проблеми водія «голосом». Аномальні та нетипові для нормальної роботи мотора звуки мають насторожити автомобіліста і стати приводом для швидкого візиту на СТО.