На які машини ставили найпроблемніші “автомати”: краще їх не купувати

Поява автоматичних КПП істотно спростила життя автомобілістам у плані керування транспортним засобом, однак складність і крихкість конструкції порівняно з “механікою” створила нові проблеми автовласникам. При цьому деякі “автомати” відрізняються своєю надійністю не в кращу сторону від інших на порядок. Експерти виділили п’ять таких трансмісій.

AL4 (DP0)
Дуже чутлива до перегрівів, має ненадійні втулки валів і електроніку, що дає збої. Ставилася на Renault Logan, Duster, Sandero, Fluence, Kangoo, Clio, а також на деякі компактні моделі Citroen і Peugeot.

6T30
Також легко перегрівається, має ненадійні фрикціони та гідротрансформатори. Використовувалася в Chevrolet Cruze, Aveo, Cobalt, Orlando, а також на Opel Astra, Mokka, Zafira і Insignia. З 2014 року її модернізували і усунули низку проблем, хоча перегріватися рідше вона не стала.

Aisin Warner TF-80SC
Поганий теплообмін призводить до появи проблем вже до перших 100 000 кілометрів. Ставилася на майже всі моделі Volvo і Opel, багато Sitroen і Fiat, деякі Saan і Cadillac.

Jatco JR507E
Дуже чутлива електроніка, погана переносимість агресивної їзди і бездоріжжя, схильність до перегріву. Використовувалася в Nissan Pathfinder і Patrol (до 2016 року), Infiniti (до 2010 року), Hyundai і Kia (під маркуванням JR507A, RE5R05A, A5SR1 і A5SR2).

ZF 6HP26/28
Цілком надійний “автомат” на за рахунок встановлення на високопродуктивні автомобілі часто має проблеми через агресивну манеру водіння водіїв. Через це швидко зношується фрикціон блокування гідротрансформатора, соленоїди і масляний насос. Вкрай чутливий до перегрівів. Цю трансмісію до 2014 року можна було зустріти на BMW X3, Х5, Х6, 3-й і 5-й серії, а також Audi A4 і Q5, Range Rover і Jaguar.

Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти