П’ять ознак того, що ремінь ГРМ вашого двигуна несправний

Двигун автомобіля складається не тільки з шестерень і поршнів. Існує досить багато більш гнучких компонентів, призначених для з’єднання деяких рухомих частин. Одним із хороших прикладів цього є ремінь ГРМ. Він служить для з’єднання і синхронізації розподільного і колінчастого валів, забезпечуючи їхнє обертання з однаковою швидкістю, що, своєю чергою, дає змогу підтримувати точне послідовне спрацьовування циліндрів двигуна.

При цьому ремінь ГРМ є витратним матеріалом, який з часом зношується і потребує заміни. Оскільки ця деталь майже завжди прихована від очей водія, експерти SlashGear назвали щонайменше п’ять непрямих ознак того, що вона виходить з ладу.

З двигуна доноситься характерний цокаючий звук
Робота ременя ГРМ у двигуні має бути загалом безшумною. Його чіпкі зуби утримують його обгорнутим навколо кулачка і колінчастого вала, обертаючись відповідно до необхідних процесів. Однак якщо ремінь зношений у певному місці, то його зчеплення може зісковзнути під час роботи. Навіть якщо це всього лише на мить, це зісковзування може призвести до короткочасного блокування валів або циліндрів, перш ніж ремінь знову підтвердить своє утримання. Це може спричиняти характерний цокаючий звук, що виходить від двигуна.

Двигун виділяє занадто багато вихлопних газів під час роботи
Чорний дим із вихлопної труби означає, що ваш двигун перевантажує себе, спалюючи надлишкову кількість палива, намагаючись виконати свою роботу, в той час як йому заважає якась невідома хвороба. Існує досить багато різних проблем із двигуном, які можуть призвести до чорного диму, що виходить із вихлопної труби, включаючи відмову ременя ГРМ.

Двигун взагалі не заводиться
Зазвичай, коли ви повертаєте ключ у замку запалювання автомобіля, ремінь ГРМ починає обертатися і обертати колінчастий вал. Колінчастий вал – це те, що забезпечує потужність для всієї іншої частини автомобіля, тому, якщо він не працює, ви нікуди не поїдете. Це означає, що якщо ремінь ГРМ зношений настільки сильно, що не може отримати постійне захоплення колінчастого вала, він не зможе обертати його досить швидко і послідовно, щоб запалити паливно-повітряну суміш. Ще гірше, якщо ремінь ГРМ повністю порвався, то ваш двигун не має можливості фізично з’єднатися з рештою частини автомобіля.

Двигун поводиться нестійко на високих обертах
Коли ви їдете по шосе на високій швидкості, ремінь ГРМ працює під максимальним навантаженням. Якщо при цьому він зношений або пошкоджений, ви можете почати помічати на високих обертах деренчання або клацання з-під капота, що часто супроводжуються млявою, непослідовною роботою мотора. Крім того, якщо ви подивитеся на тахометр на панелі приладів, стрілка може показувати набагато більше, ніж насправді їде автомобіль. Це відбувається через те, що тахометр розсинхронізувався з фактичною роботою двигуна через проблеми з ременем ГРМ.

Візуальні пошкодження
Складність проблем із ременем ГРМ полягає в тому, що багато із симптомів, які вони спричиняють, можуть бути віднесені і до інших поширених недуг автомобіля, таких як низький тиск оливи. Тому важливо вміти розпізнати знос ременя ГРМ, який за замовчуванням матиме вигляд трохи потертого. Турбуватися потрібно, коли поверхня ременя вкрита великими, виразними тріщинами або потертостями.

Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти