Обдурили на СТО: що робити автовласникові в такій ситуації
Обман на СТО, на жаль, явище в Україні доволі поширене. Особливо, якщо йдеться про звичайний автосервіс «у дядька Толі», а ви не розумієтеся на механіці, то шанс нарватися на якісь сумнівні схеми дуже великий. Експерти Motorbiscuit розповіли про те, як діяти, якщо ви все-таки стали жертвою обману автомеханіків.
Насамперед слід з’ясувати напевно, що вас «розвели», а вам це здалося. Для цього найкраще звернутися в інше СТО з хорошою репутацією. Потрібно попросити тамтешніх спеціалістів провести детальну діагностику і викласти ситуацію в письмовому вигляді. Зберігайте усі чеки послуг, які вам для цього довелося оплатити. Це допоможе у подальшому відшкодувати ваші витрати.
Якщо ваші побоювання підтвердилися і ви вирішили відстоювати справедливість до кінця, зберігайте спокій і терпіння під час спілкування з сервісними центрами і магазинами. Не варто відразу йти на конфлікт і піддаватися емоціям. Якщо ви вважаєте, що маєте право на повернення грошей, зверніться до менеджера і надайте письмові докази.
Тільки після того, як зрозумієте, що на контакт адміністрація СТО, яка вас ошукала, йти не хоче, слід замислитися над тим, щоб вирішити конфлікт у правовому полі. Найкраще сформувати свої претензії за допомогою досвідченого юриста, який зуміє грамотно оформити позов і за необхідності допоможе вам відстояти ваші інтереси в суді.