Яким двигунам автомобіля не страшний загин клапанів при обриві ременя ГРМ

Обрив ременя ГРМ може стати справжнім кошмаром для будь-якого автовласника, оскільки на капітальний ремонт у такій ситуації знадобляться шалені гроші. Зрозуміло, першочергово в такій ситуації стежити за станом ременя, але іноді ця біда може статися раптово. Тому для тих водіїв, які панічно бояться поломки мотора, найкраще заздалегідь подбати про купівлю машини з відповідним агрегатом.

Досвідчений автомеханік пояснив, що під час обриву ременя ГРМ клапани миттєво «завмирають» у тому самому положенні, на відміну від поршнів, які продовжують рух за інерцією. У результаті вони вдаряються об нерухомі клапани і викликають їхнє пошкодження і подальший удар об головку блоку циліндрів.

Захищені від такої проблеми, як правило, класичні восьмиклапанні двигуни, але вони морально застаріли і майже не використовуються в сучасних авто. У зв’язку з цим автоексперт рекомендує регулярно стежити за станом ременя ГРМ і міняти його регулярно кожні 80 000 – 120 000 кілометрів пробігу. Як альтернативу можна задуматися про придбання ланцюга ГРМ, який не обривається, але має низку інших неочевидних недоліків.

Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти