Автомеханік розкрив помилки під час «прикурювання», які вбивають автомобіль

Метод «прикурювання» давно перестав бути чимось екстраординарним для автомобілістів, які зіткнулися з проблемою розрядки акумулятора. Його простота не залишає у водіїв сумнівів у правильності своїх дій, що, за словами досвідченого автомеханіка, іноді виливається в фатальну помилку, яка згодом може дорого обійтися. Експерт попередив, що неправильне «прикурювання» загрожує серйозними наслідками, аж до відмови двигуна.

Насамперед майстер звернув увагу, що дроти під час цього процесу слід накидати так, щоб уникнути короткого замикання. Спершу потрібно підключати плюс і тільки потім масу. Це дає змогу не допустити контакту плюсового дроту з кузовом, що обов’язково призведе до замикання і потенційного згоряння проводки.

Також механік вказав на неприпустимість миттєвого запуску двигуна після під’єднання проводів. У такій ситуації все навантаження піде на батарею донора, яка дуже швидко може розрядитися. Крім того, не можна прикурювати акумулятор від автомобіля з працюючим двигуном. Не варто забувати, що живлення в такому разі йде через батарею від генератора. Таким чином, агрегат відчуває подвійне навантаження і просто може вийти з ладу.

За словами експерта, правильно «прикурювати» машину потрібно так: під’єднати дроти, дати батареї підзарядитися п’ять хвилин, після чого заглушити донор, і тільки потім можна намагатися запустити двигун автомобіля, який потребував підзарядки. Якщо після двох-трьох спроб зробити це не вдалося, продовжувати крутити стартер не має сенсу. Слід шукати проблему в чомусь іншому.

Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти