Блогер передрік крах шести популярним маркам автомобілів: які бренди кануть у небуття?
Автомобільна індустрія вже давно зарекомендувала себе як вкрай нестабільна, і навіть такі гіганти, як Ford і General Motors, неодноразово перебували на межі краху. За останні десятиліття з доріг зникли такі легендарні марки, як Pontiac, Saturn, Mercury, Oldsmobile і Saab, які тепер стали частиною історії. Однак зникнення брендів – це не рідкість, а неминучість. Дуг Демуро, відомий автожурналіст і блогер, вважає, що кілька популярних марок перебувають під загрозою зникнення з ринку в найближчі роки. У своєму аналізі він зосередився на поточних лінійках брендів, трендах покупок та інших ключових факторах.
Читайте також:
Покупці Tesla масово відмовляються від електрокарів і переходять на авто з ДВЗ: у чому причина
Міняти права доведеться всім: який законопроєкт для українських водіїв готується в Раді
ТОП-механік попередив власників автомобілів з турбомотором про небезпечну вразливість
1. Alfa Romeo: Італійська ікона з туманним майбутнім
Alfa Romeo вже одного разу залишала ринок США в 90-х роках, і, на думку Демуро, бренд може знову зникнути з американських доріг. Повернувшись 2015 року з такими моделями, як 4C, Giulia та Stelvio, Alfa Romeo викликала певний інтерес у американських автолюбителів. Однак, незважаючи на успішний початок, італійський бренд не зміг утримати позицію на ринку. Демуро зазначає, що конкуренція з BMW стала критичною, і італійський бренд опинився позаду через нестачу інновацій та обмежений модельний ряд. Єдиний виняток – новий кросовер Tonale, який, по суті, є переробленою версією Dodge Hornet. З урахуванням того, що Alfa Romeo не є пріоритетом для Stellantis, компанія може незабаром закрити нерентабельний проект з багатою історією.
2. Buick: Бренд із багатою історією, але без перспектив
Buick – один з найстаріших брендів у складі General Motors, з історією, що сягає корінням у кінець XIX століття. Однак Демуро вважає, що цей бренд більше не потрібен на ринку США. Незважаючи на спроби оновлення іміджу та залучення нових клієнтів, Buick не може похвалитися цікавим модельним рядом. Основний ринок бренду зараз знаходиться в Китаї, і Демуро вважає, що GM варто зосередитися на цьому регіоні, припинивши продажі Buick. Водночас, його моделі можна було б перенести в лінійки Chevrolet або Cadillac.
3. Chrysler: Американська легенда на межі зникнення
Chrysler – ще один бренд з багатою історією, який, на думку Демуро, може незабаром зникнути. Наразі єдина модель, що продається під цим брендом, – це мінівен Pacifica. Раніше компанія пропонувала седан 300 і мінівен Voyager, але вони були зняті з виробництва. Демуро підкреслює, що Stellantis, яка володіє брендом, могла б продавати Pacifica під маркою Dodge, що зробило б бренд Chrysler зайвим.
4. Fiat: Компактні машини, що не витримують конкуренції
Fiat – ще один бренд, що належить Stellantis, який, на думку Демуро, перебуває під загрозою зникнення. Італійський автовиробник зосередив свої зусилля на моделі 500, яка була популярна в момент свого виходу, але зараз не витримує конкуренції на ринку. Fiat більше не пропонує значущих новинок, що може призвести до повного зникнення бренду з ринку.
5. Infiniti: Преміум-бренд, що втратив свій вплив
Infiniti, розкішний підрозділ Nissan, також перебуває під загрозою, вважає Демуро. Бренд був доволі успішним на початку 2000-х років, але відтоді не зумів утримати позиції на ринку. Демуро зазначає, що на відміну від Lexus, який успішно оновлює свої моделі, пропонуючи чудове співвідношення ціни та якості, Infiniti не змогла запропонувати щось справді унікальне і привабливе для покупців. Без значних інвестицій з боку Nissan майбутнє Infiniti виглядає похмуро.
6. Mitsubishi: Від легендарного бренду до «другого вибору»
Mitsubishi, колись відомий своїми ралійними автомобілями, такими як Lancer Evo, зараз переживає не найкращі часи. Демуро стверджує, що Mitsubishi більше не пропонує «надихаючі» автомобілі, і компанія не змогла завоювати значну частку ринку. Успіх таких моделей, як Outlander і Mirage, не врятує бренд від можливого відходу з ринку.
Мінімальні шанси на виживання: MINI
Незважаючи на невпевненість самого Демуро в цьому прогнозі, він також згадує MINI, що належить BMW. Хоча автомобілі MINI були популярні на початку 2000-х років, з роками інтерес до них зменшився, особливо після збільшення цін і появи конкурентів у сегменті компактних кросоверів. Проте, компанія нещодавно анонсувала нову платформу для своїх автомобілів, що може допомогти бренду залишатися на ринку.