Найгірші кросовери для перепродажу: які моделі найшвидше знецінюються
Нерідко українці купують автомобілі з прицілом на їхній наступний перепродаж, щоб через кілька років вигідно розлучитися з машиною, додати грошей і купити більш сучасну модель. Однак іноді виявляється, що авто так швидко втрачає в ціні, що через деякий час від його первісної вартості зберігається в кращому разі половина. Британський портал WhatCar вивчив ситуацію на ринку за останні роки і з’ясував, які кросовери знецінюються найшвидше.
Читайте також:
Українських водіїв штрафують через пасажирів: хто під загрозою
Міняти права доведеться всім: у Раді підготували нові обмеження для водіїв
50 тисяч штрафу за водіння однією рукою: де водіям потрібно міцно триматися за кермо
Як з’ясувалося, найменшу ліквідність мають електричні автомобілі. Зокрема, лідер антирейтингу DS3 E-Tense втратив за перші три роки 74,7% своєї вартості. Серед найгірших також опинилися Citroen e-C4 (72,4%), Opel/Vauxhall Mokka Electric (71,7%) і Maserati Levante (70,5%).
Експерти пояснюють швидке здешевлення електрокросоверів тим, що цей сегмент дуже стрімко розвивається і нові моделі з’являються надто часто, роблячи відносно нові авто застарілими. Також звертається увага на невирішену поки що проблему деградації батарей електрокарів. Їх заміна коштує величезних грошей, що робить старі електромобілі малозатребуваними.
Якщо не брати до уваги електричні авто, в антирейтинг ліквідності експерти також занесли такі моделі, як Peugeot e-2008, Mazda MX-30, SsangYong Torres, Jaguar I-Pace, DS 7 і Jeep Compass.