Чому їздити на «механіці» вигідніше, ніж на «автоматі»: назвали сім причин
Автоматична коробка перемикання передач сьогодні домінує в автомобільній індустрії. Ключовою перевагою її є простота в управлінні. Однак експерти порталу ampercar.com наводять одразу сім аргументів на користь того, що використовувати «механіку» вигідніше.
Читайте також:
Чхнув – отримай штраф 55 000 гривень: де хворим водіям не можна сідати за кермо
Що нізащо не можна міняти у своєму автомобілі: експерт дав відповідь
Які водії найчастіше потрапляють у ДТП і що на це впливає
Насамперед відзначається ефективність МКПП. Вона дає змогу оптимізувати перемикання передач, економити паливо внаслідок руху накатом і використовувати інші прийоми, які недоступні на «автоматі».
Також експерти звертають увагу, що АКПП сильніше навантажує двигун. У деяких ситуаціях третина потужності силової установки витрачається на «автомат», що негативно впливає на загальну продуктивність автомобіля.
Взимку старт і прогрів двигуна на механіці здійснюється швидше і простіше, оскільки водій може сам вичавити зчеплення, роз’єднавши трансмісію і мотор. Крім того, автомобіль з МКПП можна завести навіть при розрядженому акумуляторі, використовуючи метод «зі штовхача».
Окремо експерти вказують на перевагу «механіки» при буксируванні автомобіля. Машина на «автоматі» не зможе далеко проїхати в такому разі, оскільки зростає ризик пошкодження трансмісії. Водночас авто на МКПП вільно може буксируватися без загрози поломки.
Додатково звертається увага на дорожнечу обслуговування АКПП. Така трансмісія потребує більшої кількості трансмісійної рідини для своєї роботи, на відміну від «механіки».