Буде тільки гірше: в яких випадках заміна оливи в КПП автомобіля вже марна
Дуже часто автомобілісти в Україні нехтують заміною трансмісійної рідини, вважаючи, що її ресурс розрахований на весь період експлуатації автомобіля. У якийсь момент автовласник може зрозуміти, що помилявся і кинутися виконувати важливу процедуру, однак, найімовірніше, буде вже пізно. Досвідчений автомеханік пояснив, коли заміна оливи в КПП не тільки марна, а й шкідлива.
Читайте також:
Не тільки для економії: навіщо досвідчені водії взимку переходять з бензину А95 на А92
Навіщо досвідчені водії восени та взимку натирають лобове скло сирою картоплею
Коли водій може відмовитися показувати свої права поліцейським: суд дав відповідь
Будь-який експерт знає, що трансмісійна рідина потрібна для змащення і захисту внутрішніх компонентів трансмісії. Вона не дає їм перегріватися, піддаватися корозії і занадто швидко зношуватися. Однак, щойно масло забруднюється і накопичує відкладення, воно втрачає свої корисні властивості, не виконує покладені на нього функції, що призводить до неполадок із трансмісією та зрештою повної відмови останньої.
Механік звернув увагу, що для різного типу трансмісії існує свій рекомендований регламент обслуговування. У варіаторі міняти масло потрібно кожні 30-40 тисяч кілометрів пробігу, для стандартного «автомата» ця періодичність становить 40-50 тисяч кілометрів, а для «механіки» – 60-80 тисяч кілометрів. Якщо в коробці встановлено масляний фільтр, він також підлягає заміні.
За словами фахівця, нерідко автомобілісти звертаються в сервіс для заміни рідини занадто пізно, коли вже з’явилися перші симптоми несправності трансмісії. У такій ситуації заміна рідини принесе більше шкоди, ніж користі. Тому краще одразу думати про ремонт або заміну коробки.