Економія пального: що краще – нейтральна передача чи гальмування двигуном?

Автомобільна тема економії пального не втрачає актуальності: сьогодні більшість водіїв шукають способи скоротити витрати на заправку, адже ціни на пальне зростають. Однією з найбільш обговорюваних практик стала їзда на нейтральній передачі та гальмування двигуном. Розберемо, який метод дійсно допомагає економити, а який може бути навіть небезпечним.

Різниця між кочуванням і гальмуванням двигуном
Ці два способи передбачають контроль швидкості без використання гальма, але працюють вони по-різному:

Нейтральна передача: Увімкнення нейтральної передачі або утримання зчеплення роз’єднує двигун і колеса. Машина рухається накатом, використовуючи інерцію. Однак двигун все ж споживає трохи палива, залишаючись на холостому ходу. Цей метод часто вважається економічним, але насправді це міф: це не тільки не призводить до значної економії, а й знижує контроль над автомобілем.

Гальмування двигуном: При цьому способі водій просто відпускає педаль газу, залишаючи автомобіль на передачі. Двигун залишається з’єднаним з колесами, а його опір природним чином уповільнює рух. Перевага цього методу полягає в тому, що подача пального та повітря в двигун тимчасово припиняється, що справді дає змогу економити бензин. До того ж, гальмування двигуном зменшує знос гальмівних колодок, а також покращує контроль над автомобілем, особливо під час спуску з гори.

Чому кочування небезпечне
Крім сумнівної економії, кочування загрожує ризиками для безпеки. По-перше, під час руху на нейтральній передачі водій має менше контролю над автомобілем: в екстреній ситуації доведеться витрачати дорогоцінні секунди на включення передачі, щоб швидко прискоритися. Це може стати критичним моментом під час об’їзду перешкод або при спробі уникнути аварійної ситуації.

Джерело SlashGear
Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти