П’ять речей, які не можна дозволяти робити співробітникам шиномонтажу
Сьогодні чимало автомобілістів вже не ризикують самі «перевзувати» свої транспортні засоби, довіряючи сезонну заміну шин професіоналам. Це дійсно простіше, але важливо також звертати увагу на якість проведених робіт, адже їздити на авто вам, а не працівнику шиномонтажу. Досвідчені автоексперти звернули увагу на низку речей, які автовласники мають контролювати і не дозволяти робити на сервісі.
Неправильне затягування болтів коліс
Послідовність затягування болтів має бути правильною, як і сила. Якщо недостатньо або невірно затягнути колесо, то ви отримаєте перекіс вібрації та пошкодження підвіски.
Невикористання динамометричного ключа
Професійні майстри використовують динамометричний ключ для затягування болтів. В іншому разі зростає ризик пошкодити шпильку.
Помилка в установці шини за напрямком обертання
На деяких шинах є специфічний малюнок протектора, що вимагає певного напрямку під час встановлення. Порушення цієї вимоги може негативно позначитися на керованості авто.
Необроблені краї покришки
Для правильної фіксації шини її обробляють спеціальним розчином. Деякі некомпетентні фахівці ігнорують це правило, що потім створює проблеми зчеплення шини з диском, а також труднощі при її знятті.
Використання відпрацьованого моторного мастила замість спеціальної пасти
Іноді заради економії шиномонтажники обробляють шини перед встановленням відпрацьованим маслом, а не спеціальною пастою. У підсумку це призводить до руйнування покришки через агресивні компоненти лубриканта.