Ви все життя їздили на «автоматі» неправильно: механік вказав на типові помилки водіїв

Сьогодні автомобілі з автоматичною трансмісією домінують на ринку, але більшість водіїв цих транспортних засобів навіть не підозрюють, що припускаються помилок у процесі їх експлуатації. Досвідчений автомеханік розповів, як кермові своїми діями скорочують термін служби АКПП.

Читайте також:

Ледачий спосіб зимового паркування, який спрощує виїзд із засніженої стоянки

Як одна секретна кнопка в автомобілі перетворює його на тягач

Популярна помилка поліції, через яку суди масово скасовують автомобільні штрафи

Насамперед фахівець звернув увагу на режим N. Чимало автомобілістів плутають його з нейтральною передачею на МКПП і використовують повсюдно. Насправді ж він потрібен лише для сервісного обслуговування і буксирування авто. Ще одним варіантом використання режиму N може бути момент короткого простою на світлофорі, проте в даній ситуації механік все ж рекомендує використовувати положення селектора P.

Фахівець зазначив, що для повсякденної експлуатації автомобіля з АКПП слід сконцентруватися на використанні лише трьох режимів – Drive, Reversу і Parking. У першому випадку йдеться про рух уперед, у другому про задній хід, у третьому – про блокування коліс і трансмісії під час простою. Перемикання режимів має здійснюватися з невеликою затримкою, швидко перемикати селектор, як це робиться в МКПП, не потрібно.

Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти