П’ять автомобілів, яких варто уникати, якщо ви звикли міняти масло самостійно

Заміна моторної оливи в автомобілі – далеко не найскладніша процедура, у зв’язку з чим чимало українських автомобілістів вважають за краще виконувати її самостійно. Водночас деякі моделі мають свої структурні особливості, які перетворюють це рутинне завдання на справжні тортури. Експерти SlashGear виділили п’ять таких авто, заміну оливи в яких краще довірити професіоналам.

Читайте також:

Позбавлення прав за бризковики: хто з українських водіїв ризикує стати вимушеним пішоходом

Які оберти двигуна роблять машину «невбиваною»: експерт дав відповідь

Поліція незаконно штрафує необізнаних водіїв на 3400 грн: що потрібно знати

1. Ford F-150:
Проблема:

Незважаючи на популярність цієї моделі, процес заміни оливи часто перетворюється на брудне випробування. Неправильний кут зливу оливи через конструкцію лотка призводить до бризок і забруднення. Олива може навіть потрапити на переднє колесо або розтектися по під’їзній доріжці.

2. Mazda MX-5 NB:
Проблема:

Фільтр розташований у незручному місці між стійкою амортизатора і впускним колектором. Для доступу доводиться знімати переднє колесо і деталі впуску. Багато власників скаржаться на порізи та забої, отримані під час спроби дотягнутися до фільтра.

3. BMW i3:
Проблема:

Масляний фільтр розташований у важкодоступній зоні ззаду, для доступу необхідно зняти захисну панель. Будуть потрібні специфічні інструменти, які коштують недешево. До того ж, сам процес розбирання та збирання займає багато часу.

4. Fiat 500 Abarth:
Проблема:

Процес заміни оливи вимагає підняття автомобіля, що ускладнюється відсутністю зручних точок підйому. Для доступу до фільтра потрібно зняти захист двигуна та елементи повітропроводу. Олива часто проливається на деталі автомобіля, що додає брудної роботи.

5. Subaru (старі моделі):
Проблема:

На деяких моделях, таких як Subaru Outback 2011 року, масляний фільтр знаходиться поруч із гарячими вихлопними трубами. Це робить заміну оливи небезпечною для рук, особливо якщо автомобіль ще не охолов.

Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти