Що не можна робити під час заміни свічок запалювання, щоб не вбити двигун автомобіля

Найпростіша на перший погляд процедура заміни свічок запалювання вимагає граничної уважності, послідовності та правильності виконання. В іншому разі наслідки для двигуна можуть бути фатальними, пояснюють професійні механіки. Вони виділили низку типових помилок, яких припускаються автомобілісти під час самостійної заміни свічок.

Насамперед експерти звертають увагу на умови проведення процедури. Навколо має бути чистота, в моторному відсіку теж не повинно бути сторонніх предметів, які можуть випадково потрапити через колодязь для свічок всередину циліндра. Якщо це станеться, поломка мотора майже гарантована.

Свічки міняються з різною періодичністю, яка залежить від їхнього типу і якості. Іридієві свічки можуть служити по 100 000 кілометрів, тоді як деякі дешеві витратні матеріали можуть вийти з ладу вже після перших 20 000 кілометрів. Краще не захоплюватися зайвою економією на цих елементах на шкоду їхній якості, оскільки від цього залежить не тільки працездатність авто, а й справність ключових агрегатів.

Міняти свічки потрібно на теплому двигуні, який вже не надто гарячий, але не зовсім охолов. Це потрібно, щоб не пошкодити різьблення на голівці блоку циліндрів. Також не можна занадто сильно закручувати свічку під час встановлення. Відновити різьбу на ГБЦ може бути дуже складно і дорого. Найкраще для цього використовувати спеціальний динамометричний ключ, який виключає ризик пошкодження як різьблення, так і самої свічки.

Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти