П’ять популярних кросоверів із найгіршою вантажопідйомністю
Кросовери сьогодні на піку популярності, українці цінують їх за комфорт, практичність і вседорожність. Багато хто при цьому вважає, що всі популярні моделі мають достатню вантажопідйомність і буксирувальну здатність, але, на жаль, це не завжди так. Експерти SlashGear виділили п’ять таких SUV, які мають найгірші показники в цьому відношенні.
Читайте також:
Шість фраз, які краще не говорити під час зупинки автомобіля на блокпосту
Який антифриз може вбити двигун вашого автомобіля: водіям на замітку
Моргнув – лишився без прав: за яке безневинне порушення водіїв жорстко карають в Україні
1. Toyota RAV4 (2024)
Максимальна буксирувальна здатність: 680 кг (без пакета Adventure), 1 588 кг (з пакетом Adventure).
Двигун: 2,5 л, 203 к.с.
Особливості: доступна ціна, економічність, але обмежені позашляхові здібності та тягові параметри.
Висновок: Підходить для легких подорожей, але не для буксирування серйозних вантажів.
2. Ford Escape (2024)
Максимальна буксирувальна здатність: 1 500 кг (з пакетом Class II Trailer Tow).
Двигун: 2,0 л EcoBoost, 250 к.с., 380 Нм.
Особливості: просторий салон, AWD, система стабілізації при буксируванні.
Висновок: Підійде для буксирування легких човнів або причепів, але потужність поступається конкурентам.
3. Subaru Forester (2024)
Максимальна буксирувальна здатність: 680 кг (базова версія), 1 360 кг (версія Wilderness).
Двигун: 2,5 л, 182 к.с.
Особливості: надійність в умовах бездоріжжя, хоча продуктивність двигуна невисока.
Висновок: Відмінний вибір для легких пригод, але обмежена вантажопідйомність.
4. Kia Sportage (2024)
Максимальна буксирувальна здатність: 1 133 кг (без опцій), 1 134-1 134 кг (з буксирувальним обладнанням).
Двигун: 2,5 л, 187 к.с.
Особливості: стильний інтер’єр, прийнятна вантажопідйомність для невеликої техніки.
Висновок: Підходить для відпочинку, але не для серйозних завдань з буксирування.
5. Ford Bronco (2024)
Максимальна буксирувальна здатність: 907 кг (1,5 л, 181 к.с.), 1 000 кг (2,0 л, 245 к.с.).
Особливості: унікальний позашляховий потенціал і технологічність, але мінімальна тягова здатність.
Висновок: Створено для пригод, але не для перевезення вантажів.