Шість найгрубіших помилок водіїв під час заміни моторної оливи в автомобілі
Незважаючи на те, що заміна моторної оливи є найпростішою процедурою технічного обслуговування автомобіля, яку більшість автовласників вважають за краще виконувати самостійно, вона нерідко пов’язана з цілою низкою грубих помилок. Їх ігнорування може в довгостроковій перспективі призвести до фатальних наслідків, включно з повною відмовою двигуна і його дорогим ремонтом.
Читайте також:
В Україні з’явиться новий автомобільний штраф до 8500 гривень: кого каратимуть
Навіщо досвідчені водії глушать двигун одразу після зупинки поліцією
Одна кнопка в автомобілі, яка економить водіям понад 5000 гривень
1. Довгі інтервали між замінами:
Виробники рекомендують, як правило, міняти мастило кожні 15 000 кілометрів, але за складних умов експлуатації експерти радять скоротити цей інтервал удвічі. Наприклад, при їзді у великому місті з великою кількістю заторів у холоди.
2. Недбале обслуговування:
Намагайтеся виконувати процедуру максимально акуратно, не проливайте масло і не допускайте потрапляння сміття в маслозаливну горловину.
3. Низькоякісний фільтр:
Не економте на масляному фільтрі. Це лише на перший погляд малозначний елемент. Насправді він відіграє дуже важливу роль у роботі автомобіля і повинен мати вищу якість.
4. Непотрібна промивка:
Якщо ви регулярно обслуговуєте свій автомобіль, а не той, який ви купили «з рук», вам не знадобиться промивка системи.
5. Додаткові присадки:
У разі використання високоякісної оливи відомого виробника використання додаткових присадок не має сенсу, оскільки вони вже є в складі лубриканта.
6. Доливання оливи:
Доливання оливи допускається, якщо мав місце витік. Заміна штатної заміни мастила постійним доливом неприпустима, оскільки старе мастило залишається в системі та втрачає свої властивості.