П’ять типових помилок під час перевірки рівня оливи в автомобілі
Здавалося б, така найпростіша процедура, як перевірка рівня моторного мастила в автомобілі, не повинна викликати запитань. Однак досвідчений автомеханік пояснив, що навіть водії зі стажем можуть робити одну з названих ним п’яти типових помилок у такій ситуації.
Читайте також:
Терміново везіть машину на СТО: що означає миготлива жовта лампочка на панелі приладів
В Україні почнуть позбавляти пенсіонерів водійських прав: кому загрожують обмеження
Штраф до 34 000 гривень і позбавлення прав: які автомобілі хочуть заборонити в Україні
Насамперед багато хто не розуміє, коли потрібно перевіряти рівень оливи: на холодному чи на гарячому двигуні. Співробітник СТО зазначає, що правильною не є жодна з відповідей. Найкраще робити це через 15 хвилин після глушіння мотора, коли масло вже скло в піддон, але ще не зовсім охололо. Також слід звертати увагу на щуп. На деяких є спеціальні мітки Hot і Cold для перевірки на гарячому і охолодженому двигуні.
Перевірка здійснюється на рівній поверхні. У машині в цей момент не повинно бути зайвих вантажів і пасажирів. Просто так засунути щуп в оливозаливну горловину і мигцем поглянути на рівень недостатньо. Спершу механік рекомендує ретельно очистити щуп серветкою або паперовим рушником. У жодному разі не брудною ганчіркою, оскільки в мотор у такий спосіб можуть потрапити бруд і абразивні частинки.
Зануривши щуп у двигун, потрібно зачекати близько хвилини, а потім витягти, утримуючи у вертикальному положенні донизу, щоб мастило не скло нижче позначки. Перевіряти рівень масла потрібно приблизно раз на тиждень. Якщо ви невчасно помітите нестачу оливи в системі, то це може призвести до швидкого зносу двигуна.