Які електромобілі взимку мають кращий запас ходу: норвежці назвали ТОП-20 моделей

Обмежений запас ходу є одним із каменів спотикання на шляху глобальної електрифікації автомобілів. Водії побоюються, що їм не вистачить заряду, щоб подолати необхідну відстань, а підзарядка займе занадто багато часу. У зв’язку з цим увага до цього питання максимальна.
Читайте також:
Автомобілі якого кольору знецінюються швидше за інших: дослідження
Оштрафують на 40 тисяч або кинуть за ґрати: де заборонено знімати ДТП на камеру
100% зупинять: п’ять ознак, що привертають увагу поліції до водія
Норвезька автомобільна федерація (NAF) і журнал Motor вирішили провели зимовий тест-драйв 24 популярних електромобілів і з’ясувати, скільки насправді ті можуть проїхати на одному заряді. Випробування, що проходили на складних маршрутах із підйомами та екстремально низькими температурами, виявили лідерів за реальним запасом ходу.
Найкращі показники продемонструвала модель Polestar 3, яка змогла проїхати на одному заряді 531 км, відхилившись від заявлених даних лише на 5%. Tesla Model 3, яка раніше була лідером, продемонструвала той самий результат, але з різницею в 24% від заявленого показника.
Тести показують, що холод значно впливає на ефективність батарей, що знижує дальність пробігу і збільшує час зарядки.
Результати тесту:
Polestar 3: 531 км (-5%).
Tesla Model 3: 531 км (-24%).
Porsche Taycan: 499 км (-16%).
Kia EV3: 499 км (-15%).
BYD Tang: 482 км (-9%).
Audi Q6 e-tron: 481 км (-22%).
Hongqi EHS7: 452 км (-16%).
VW ID.7 GTX Tourer: 440 км (-23%).
Ford Explorer: 437 км (-17%).
BYD Sealion 7: 436 км (-13%).
Lotus Emeya: 436 км (-13%).
Hyundai Ioniq 5: 436 км (-20%).
XPeng G6: 429 км (-22%).
Porsche Macan: 429 км (-22%).
BYD Seal U: 421 км (-16%).
Nio EL8: 412 км (-18%).
BMW i5 Touring: 392 км (-21%).
Mercedes G580: 381 км (-14%).
Volvo EX30: 371 км (-21%).
Peugeot E-5008: 361 км (-26%).