Навіщо далекобійники стукають по шинам своєї фури перед поїздкою

Робота далекобійника вимагає не тільки витривалості та терпіння, а й особливої уваги до безпеки. Одним із ключових ритуалів, що передують кожній поїздці, є перевірка шин методом «простукування». Нерідко можна помітити, як водій великовантажу перед тим, як сісти за кермо, б’є ногою по колесах. Навіщо це робиться?
Читайте також:
Де пасажирів кидають за ґрати за їзду в авто з п’яним водієм
Червоний дорожній знак із чорними «очима»: що він означає
500 грн штрафу і рік без прав: за яке безневинне порушення жорстко карають водіїв
Простукування шин – це швидка перевірка їхнього тиску повітря. Водій вдаряє по протектору або бічній частині кожної шини. Якщо при цьому відчувається пружність покришки, то тиск, найімовірніше, в нормі. Звук також відіграє важливу роль: однакове звучання всіх шин свідчить про рівномірний тиск, а різниця в звуці вказує на потенційну проблему.
Хоча простукування – швидкий спосіб діагностики, воно не замінює точні методи. Більш надійний результат дає використання манометра. Цей прилад дає змогу точно виміряти тиск і за потреби підкачати шину до рекомендованого рівня.
Підтримка оптимального тиску в шинах не тільки підвищує безпеку, а й знижує витрату пального – важливий фактор в умовах зростаючих цін. Простукування, в поєднанні з використанням манометра, залишається ефективним інструментом для підтримання шин у робочому стані.