“Масложор”: чому двигун автомобіля став витрачати багато оливи

Заміна моторної оливи в автомобілі рекомендується раз на 10 000 – 15 000 кілометрів, а за інтенсивних умов експлуатації – вдвічі частіше. Однак нерідкі ситуації, коли доливати мастило в двигун доводиться ще раніше, просто тому, що воно кудись «пропадає». Так званий «масложор» проявляється, як правило, в автомобілях з великими пробігами, але можливий і в нових машинах. Експерти розповіли, що може бути причиною цього неприємного явища.

Читайте також:

Новий штраф для водіїв: скільки ви заплатите за ігнорування хвилини мовчання

За які дії пасажира водієві загрожує 510 гривень штрафу

Який штраф загрожує водієві за відмову безкоштовно везти пільговика

Неправильно підібране масло:
Іноді виною всьому неправильне масло. Низькоякісний або з невідповідною в’язкістю лубрикант дуже швидко втрачає рівень і потребує доливання.

Залягання поршневих кілець:
Знос або деформація поршневих кілець може призвести до їхнього залягання і, як наслідок, проникнення оливи в камери згоряння.

Клапан вентиляції картера:
Якщо клапан несправний, то масло також починає надходити в камери згоряння.

Турбіна:
Якщо у вас турбований двигун, проблеми з турбіною можуть призвести до підвищеного споживання оливи. Все через те, що мастило потрапляє в турбокомпресор.

Виразними ознаками чаду мастила є зниження рівня мастила в двигуні, а також синій або сизий дим із вихлопної труби.

Джерело Auto24
Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти