ТОП-5 автомобілів з найпроблемнішими дизельними двигунами

Дизельні двигуни багато років вважалися зразком економічності, витривалості та потужності. Проте не всі дизельні моделі однаково надійні. Деякі авто з роками проявили себе як джерело постійних проблем і дорогого ремонту, особливо на українському вторинному ринку. Якщо ви плануєте придбати дизельний автомобіль у 2025 році, зверніть увагу на цей антирейтинг — він допоможе уникнути розчарувань.
Твоя МАШИНА зібрала 5 автомобілів з найпроблемнішими дизельними двигунами
1. BMW 2.0d (серія двигунів N47)
Моделі: BMW 3 Series E90, 5 Series E60, X1, X3 (2007–2013)
Ці двигуни відомі проблемами з ланцюгом ГРМ, який часто розтягується вже після 100–120 тис. км. Найгірше — ланцюг розташований зі сторони коробки передач, і ремонт потребує зняття двигуна.
-
Дорогий ремонт
-
Часті скарги на димність і витрату оливи
-
Вразлива паливна система
2. Renault/Nissan 1.5 dCi (K9K)
Моделі: Renault Megane, Dacia Duster, Nissan Qashqai, Kangoo (до 2015 року)
Цей двигун був дуже популярним, але має слабку паливну систему (інжектори Delphi), яка чутлива до неякісного пального. Часто трапляються закоксовані клапани EGR та проблеми з турбіною.
-
Погана «переварюваність» українського дизелю
-
Проблеми зі стартом у холодну пору
-
Висока вартість ремонту системи упорскування
3. Ford 2.0 TDCi (PSA)
Моделі: Ford Mondeo, S-Max, Galaxy (2008–2014)
Цей двигун розроблений спільно з Peugeot/Citroen, і, на жаль, має спадкові проблеми PSA. Найчастіше — поломки турбіни, сажовий фільтр DPF, електроніка, паливна апаратура.
-
Турбіна виходить з ладу до 150 тис. км
-
Складність у діагностиці
-
Проблеми з запуском і витратою пального
4. Opel 2.0 CDTI (M47, Z20DMH, Z20DTH)
Моделі: Opel Insignia, Astra J, Zafira
Виготовлявся у співпраці з Fiat. Основна проблема — нестабільна робота EGR, турбіни і клапану вихлопної рециркуляції, плюс слабка проводка. Автомобілі з цим двигуном часто “туплять” на старті і мають високу вартість запчастин.
-
Часта поява помилок Check Engine
-
Складна електроніка
-
Проблеми з нагаром у впускному колекторі
5. Volkswagen 2.0 TDI (EA189)
Моделі: VW Passat B7, Audi A4, Skoda Superb, Seat Exeo (2008–2015)
Цей двигун став символом «дизельгейту». Але крім екологічного скандалу, власники стикаються з проблемами сажового фільтра, забиванням впускного тракту, нестабільною роботою клапану EGR, і турбінами, що виходять з ладу раніше 200 тис. км.
-
Чутливість до якості пального
-
Високі витрати на обслуговування
-
Часті помилки та зниження потужності
Висновок
У 2025 році на ринку вживаних авто легко натрапити на дизель із “поганою історією”. Навіть популярні бренди і моделі можуть приховувати великі витрати в майбутньому. Тому перед покупкою дизельного автомобіля обов’язково:
- Перевірте VIN-код
- Проведіть повну комп’ютерну діагностику
- Звертайте увагу на історію обслуговування та пробіг
- Краще обирайте перевірені моделі з надійними дизелями