ТОП-10 найпроблемніших бензинових двигунів

Купуючи автомобіль із пробігом, водії часто орієнтуються на бренд, рік випуску чи комплектацію, але зовсім забувають про головне — двигун. Саме мотор є серцем авто, і якщо він має конструктивні слабкості, готуйтеся витрачати великі гроші на ремонт.
Експерти і автовласники назвали 10 бензинових двигунів, яких варто уникати, щоб не потрапити в пастку дорогого обслуговування, пише Твоя МАШИНА.
ТОП-10 найпроблемніших бензинових моторів сучасності
Volkswagen 1.4 TSI (EA111)
Відомий проблемами з ланцюгом ГРМ (розтягування), крихкими поршневими кільцями та схильністю до масложерства. Ремонт дорогий, а капіталка — болюча для гаманця.
BMW N20 (1.6/2.0 Turbo)
Мотор, що використовувався на BMW 3, 4 серії, X1, X3. Слабкі місця: ланцюг ГРМ (швидко розтягується), проблеми з системою охолодження, часті перегріви.
Renault-Nissan 1.2 TCe
Компактний турбомотор, який славиться підвищеним споживанням оливи, проблемами з турбіною та ланцюговим приводом ГРМ.
Ford 1.0 EcoBoost
Популярний малолітражний турбований мотор, який страждає на перегріви, витоки охолоджувальної рідини та проблеми з приводом ременя в масляній ванні.
PSA/BMW 1.6 THP (EP6)
Використовувався в Peugeot, Citroën, MINI, BMW. Відомий слабким ланцюгом ГРМ, проблемами з системою впорскування й турбіною, а також підвищеним зносом поршневої групи.
Mazda SkyActiv-G 2.0
На перший погляд надійний, але страждає на детонацію, проблеми з маслозйомними кільцями та перегріви. При тривалому ігноруванні — ризик капітального ремонту.
Hyundai/Kia 2.0 GDI
Цей мотор має проблеми з відкладеннями в камерах згоряння, підвищеним зносом клапанів і високою витратою оливи. Ремонт — дорогий і частий.
Chevrolet 1.4 Turbo (Ecotec)
Слабкі місця: проблеми з турбіною, високий ризик перегрівів і ненадійні прокладки. Багато власників скаржаться на дорогі несподівані ремонти.
Toyota 2.4 2AZ-FE
Навіть у такої надійної марки є слабкі ланки. Цей двигун відомий споживанням оливи після 100–150 тис. км пробігу, а також проблемами з головкою блоку.
Honda 1.8 R18A
Попри репутацію Honda, цей двигун має схильність до споживання оливи, підвищеної чутливості до перегрівів і зносу ГРМ.
Чому варто уникати цих двигунів?
- Вони вимагають частого обслуговування.
- Їх ремонт коштує набагато дорожче, ніж в аналогів.
- Слабкі місця можуть призвести до капітального ремонту вже після 100–150 тис. км.
- Вартість перепродажу таких авто — нижча, бо покупці бояться потенційних проблем.
Порада для покупців:
Перед купівлею обов’язково перевіряйте, який мотор стоїть під капотом обраного авто. Консультація з експертом або діагностика на СТО можуть допомогти вам уникнути багатотисячних витрат у майбутньому. Не купуйте авто, орієнтуючись лише на бренд чи красивий салон — перевіряйте техніку.