ТОП-10 найпроблемніших бензинових двигунів

Купуючи автомобіль із пробігом, водії часто орієнтуються на бренд, рік випуску чи комплектацію, але зовсім забувають про головне — двигун. Саме мотор є серцем авто, і якщо він має конструктивні слабкості, готуйтеся витрачати великі гроші на ремонт.

Експерти і автовласники назвали 10 бензинових двигунів, яких варто уникати, щоб не потрапити в пастку дорогого обслуговування,  пише Твоя МАШИНА.

ТОП-10 найпроблемніших бензинових моторів сучасності

Volkswagen 1.4 TSI (EA111)

Відомий проблемами з ланцюгом ГРМ (розтягування), крихкими поршневими кільцями та схильністю до масложерства. Ремонт дорогий, а капіталка — болюча для гаманця.

BMW N20 (1.6/2.0 Turbo)

Мотор, що використовувався на BMW 3, 4 серії, X1, X3. Слабкі місця: ланцюг ГРМ (швидко розтягується), проблеми з системою охолодження, часті перегріви.

Renault-Nissan 1.2 TCe

Компактний турбомотор, який славиться підвищеним споживанням оливи, проблемами з турбіною та ланцюговим приводом ГРМ.

Ford 1.0 EcoBoost

Популярний малолітражний турбований мотор, який страждає на перегріви, витоки охолоджувальної рідини та проблеми з приводом ременя в масляній ванні.

PSA/BMW 1.6 THP (EP6)

Використовувався в Peugeot, Citroën, MINI, BMW. Відомий слабким ланцюгом ГРМ, проблемами з системою впорскування й турбіною, а також підвищеним зносом поршневої групи.

Mazda SkyActiv-G 2.0

На перший погляд надійний, але страждає на детонацію, проблеми з маслозйомними кільцями та перегріви. При тривалому ігноруванні — ризик капітального ремонту.

Hyundai/Kia 2.0 GDI

Цей мотор має проблеми з відкладеннями в камерах згоряння, підвищеним зносом клапанів і високою витратою оливи. Ремонт — дорогий і частий.

Chevrolet 1.4 Turbo (Ecotec)

Слабкі місця: проблеми з турбіною, високий ризик перегрівів і ненадійні прокладки. Багато власників скаржаться на дорогі несподівані ремонти.

Toyota 2.4 2AZ-FE

Навіть у такої надійної марки є слабкі ланки. Цей двигун відомий споживанням оливи після 100–150 тис. км пробігу, а також проблемами з головкою блоку.

Honda 1.8 R18A

Попри репутацію Honda, цей двигун має схильність до споживання оливи, підвищеної чутливості до перегрівів і зносу ГРМ.

Чому варто уникати цих двигунів?

  • Вони вимагають частого обслуговування.
  • Їх ремонт коштує набагато дорожче, ніж в аналогів.
  • Слабкі місця можуть призвести до капітального ремонту вже після 100–150 тис. км.
  • Вартість перепродажу таких авто — нижча, бо покупці бояться потенційних проблем.

Порада для покупців:

Перед купівлею обов’язково перевіряйте, який мотор стоїть під капотом обраного авто. Консультація з експертом або діагностика на СТО можуть допомогти вам уникнути багатотисячних витрат у майбутньому. Не купуйте авто, орієнтуючись лише на бренд чи красивий салон — перевіряйте техніку.

Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти