20 років без капремонту: сім правил довговічності двигуна

Сьогодні багато автомобілістів вважають, що часи, коли автомобільні двигуни були «незнищенними» і працювали десятиліттями без капітального ремонту, безповоротно минули. Однак правда в тому, що багато що, як і раніше, залежить від умов експлуатації транспортного засобу. Механік одного з київських автосервісів назвав виданню «Твоя МАШИНА» сім ключових правил, дотримання яких змусить ваш мотор служити до 20 років без серйозних проблем.

Масло — кров мотора

Найважливішим фактором довговічності будь-якого двигуна є використання якісного моторного масла. В українських реаліях інтервал заміни мастила слід скоротити до 6-8 тисяч кілометрів, вважає експерт. Він підкреслює, що масло не тільки змащує деталі, що труться, але і відводить тепло від двигуна, запобігаючи перегріву.

Система охолодження вимагає уваги

Як і в випадку з маслом, антифриз повинен бути якісним і змінюватися відповідно до регламенту. Взимку ця рідина захищає систему охолодження від замерзання, влітку — запобігає перегріванню. Також слід уникати засмічення радіатора, який виконує важливу функцію в системі охолодження, але час від часу може забиватися пилом, брудом і комахами.

Фільтри та форсунки

Після кожної заміни масла важливо міняти не тільки масляний, але також повітряний і паливний фільтри. За словами механіка, це дозволить захистити мотор від забруднень.

Ремінь ГРМ — критично важливий елемент

Простий на перший погляд елемент вимагає особливої уваги, підкреслює фахівець. Згодом ремінь зношується і втрачає еластичність. Його розрив на ходу практично гарантовано призведе до критичних пошкоджень двигуна, який доведеться міняти.

Зимовий запуск

На холодному двигуні заборонено рушати з місця, попереджає майстер. Він закликає водіїв завжди прогрівати мотор, дозволяючи маслу розтектися по деталях.

Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти