Що не так із прихованими дверними ручками в автомобілях: небезпечна інновація

Останнім часом автовиробники почали активно «гратися» з дизайном дверних ручок у сучасних авто. Все частіше можна побачити машини без традиційних дверних ручок, але з прихованими рішеннями, які зазвичай інтегровані в кузов. Такі елементи екстер’єру є у Tesla Model S, Volkswagen ID.4, Cadillac XLR та інших преміальних моделей. Однак експерти SlashGear попереджають, що подібна технологія не завжди практична і безпечна.
Як це працює
Приховані ручки розміщують врівень з поверхнею дверей. Їх потрібно не витягувати на себе, як багато хто звик, а натискати. Спеціальний механізм відмикає замок і відкриває двері авто.
Смертельна небезпека
Експерти називають ключовою проблемою даної технології її залежність від електроживлення. У минулому були зафіксовані випадки, коли через розрядку акумулятора водії і пасажири годинами не могли покинути авто або навіть гинули всередині, тому що механізм заїдав. Volkswagen нещодавно оголосив великий відкликання через самовільне відкривання дверей з такими ручками.
Альтернативні рішення
Щоб не потрапити в халепу, деякі виробники вже шукають альтернативні рішення, які дозволять зробити їхні моделі більш технологічними, але при цьому менш небезпечними. Зокрема, McLaren використовує невеликі виступи на дверях, у Ford Mustang Mach-E кнопка відкриття дверей розміщена на стійці, а в Chevrolet Corvette ховають ручку під кузовними панелями.