Які поломки відмовляються ремонтувати навіть досвідчені майстри на СТО

Сьогодні українські автомобілісти позбавлені необхідності самостійно ремонтувати свої машини або просити знаючих знайомих. Навіть у маленьких містечках і селищах є спеціальні майстерні, де за певну плату допоможуть позбутися найрізноманітніших несправностей. Однак іноді буває, що навіть на найпрогресивніших СТО майстри відмовляються братися за роботу, з огляду на її складність, економічну недоцільність і навіть через юридичні ризики. Портал Ampercar з посиланням на власника автосервісу назвав такі поломки.

На першому місці в списку небажаних робіт опинилося змащення шасі рамних позашляховиків. Відзначається, що дана процедура пов’язана з цілим рядом підготовчих заходів, вона складна і трудомістка. У той же час вартість такої послуги нерідко не відповідає витраченим на неї часу і силам.

Ще однією проблемною послугою є заміна ременя ГРМ. Механікам не подобається ця робота через складний доступ до механізму і незначну оплату. Крім того, у майстрів викликають невдоволення такі процедури, як ремонт блоків управління LED-оптикою. Все через те, що розкриття корпусу ставить хрест на гарантії, а результат роботи при цьому залишається непередбачуваним.

Ще механіки не люблять обслуговувати рідкісні моделі з роторним двигуном. Все через відсутність досвіду, документації та дефіциту запчастин.

Крім того, викликають сумніви у майстрів і юридичні ризики, пов’язані з тюнінгом автомобілів. Заміна двигунів, перепрошиті блоки управління та інші важливі конструкційні зміни можуть вказувати на кримінальне минуле автомобілів. Братися за такі машини ніхто при здоровому глузді не стане.

Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти