Яка популярна помилка водіїв швидко вбиває зчеплення в автомобілі

Українські механіки б’ють на сполох через різке скорочення ресурсу зчеплення в автомобілях. Експерти повідомляють, що механізм виходить з ладу часто вже після перших 30-40 тисяч кілометрів пробігу, хоча в середньому він «тримається» по 100-150 тисяч кілометрів. Досвідчений моторист з Києва розкрив виданню «Твоя МАШИНА» шокуючу правду про справжні причини таких тенденцій.

За словами фахівця, ключовою проблемою стала поширена серед українців звичка їздити на напівзчепленні в авто з «механікою». Водії утримують ногу на педалі, щоб бути готовими оперативно переключити передачу. Ця звичка найбільш характерна, як зазначає майстер, для міських автомобілістів, яким доводиться часто перемикати передачі на МКПП. Біда в тому, що вона провокує прослизання диска між маховиком і притискним диском, що в свою чергу створює руйнівне тертя.

«Тривале навантаження на диск підвищує температуру до критичного рівня, що знищує фрикційний матеріал і призводить до деформації металевих елементів», – пояснює експерт.

Також співробітник СТО звертає увагу на не менш небезпечну звичку різко кидати зчеплення на високих обертах. Це призводить до різкого перевантаження, що провокує утворення мікротріщин в диску і пошкодження пружини.

За словами моториста, їзда на напіввижатому зчепленні може бути виправдана лише при рушанні під гору або маневруванні на мінімальній швидкості. Тим же, хто звик тримати ногу на педалі, стоячи на світлофорах або при їзді по горбистій місцевості, він рекомендує навчитися використовувати в таких ситуаціях нейтраль або стоянкове гальмо. Це дозволить збільшити ресурс не тільки зчеплення, але також коробки і двигуна.

Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти