Чому машина може не заводитись під час дощу: відповідь автомеханіка

Всі ми хоча б раз стикалися з тим, що під час дощу або після нього машина не хоче заводитись. І, чесно кажучи, це дуже неприємно — ось ти стоїш під дощем, намагаєшся завести машину, а вона, мов не в себе, не відгукується. Багато хто думає, що це просто капризи погоди, але насправді все не так просто. Виявляється, є кілька причин, чому волога може так впливати на автомобіль. “Твоя МАШИНА” пропонує розібратись з цим детальніше.
Волога — це не просто вода, а проблема для електроніки
Перш за все, у дощову погоду вся ця волога потрапляє в підкапотний простір. Це може бути критичним для електронних систем. У старих машинах, де ущільнювачі вже не так ефективні, вода може потрапляти на важливі електричні контакти. Тут і виникає проблема: на контактах утворюється конденсат, що створює непотрібні електричні ланцюги, і стартер просто не отримує достатньо струму, щоб запустити двигун. В результаті — машина не заводиться.
Система запалювання теж не любить вологу
Ще одна болюча тема — система запалювання. У вологу погоду котушки запалювання можуть потрапити під воду, а це одразу призводить до втрати струму. Свічки, в свою чергу, не отримують достатньої енергії для нормального іскріння, і запуск стає ще більш проблематичним. Тому якщо ваша машина важко заводиться під дощем, можливо, проблема саме в цьому.
Не забувайте про повітряний фільтр
Не менш важлива проблема — вологий повітряний фільтр. Як тільки він забруднюється і насичується водою, двигун не отримує достатньо повітря для нормальної роботи. І замість того, щоб просто запуститись, він починає «захлинатися», що робить запуск дуже складним.
Акумулятор і датчики — дрібниці, які можуть зіпсувати все
Ще одна річ, про яку часто забувають — це акумулятор. Коли на клемах з’являється корозія через підвищену вологість, виникає додатковий опір. Це заважає нормальному протіканню струму, і знову ж таки — запуск стає проблемою. Те саме стосується датчиків: якщо контакти окислюються, це спричиняє неправильну роботу всієї системи управління двигуном.
Як уникнути цих проблем? Ось кілька простих порад
- Перевіряйте ущільнювачі. Якщо вони порвані або пошкоджені, варто замінити їх, щоб уникнути попадання вологи в підкапотний простір.
- Регулярно чистіть котушки запалювання. Це дозволить уникнути проблем з іскрінням в умовах підвищеної вологості.
- Слідкуйте за повітряним фільтром. Заміна фільтра та перевірка його стану допоможе запобігти «захлинанню» двигуна.
- Очищайте акумулятор від корозії. Перевіряйте його регулярно, щоб уникнути проблем з подачею струму.
- Не забувайте про датчики. Перевірка та очищення їх контактів допоможе уникнути багатьох неприємних ситуацій.
Можна сказати, що для дощу немає поганої машини, є лише погана підготовка до його наслідків. Тому якщо ви хочете, щоб ваша машина не доставляла неприємностей в негоду, просто звертайте увагу на дрібниці. Це вбереже вас від неприємних сюрпризів і, хто знає, можливо, допоможе навіть залишити сухими під дощем!
Нагадаємо, нещодавно водіям пояснилли, що буде, якщо залити в старий двигун синтетичне масло. Багато хто боїться використовувати таке мастило для свого авто, оскільки вважає, що воно не пристосовано для зношених моторів. Однак у експертів інша думка.