Скрипить ремінь двигуна: чому не можна застосовувати WD-40 в такій ситуації
Пронизливий писк із-під капота – сигнал, який знайомий багатьом водіям. Найчастіше так скаржиться ремінь генератора. Особливо вранці або після дощу. І перша думка: бризнути трохи WD-40, мовляв, перестане. Однак таке рішення вкрай невірне і навіть небезпечне, застерігає “Твоя МАШИНА” з посиланням на думку експертів.
Механік Вадим із сервісу у Броварах каже прямо:
«Класичний WD-40 на ремінь лити не можна. Це мастило. А мастило й ремінь – погана пара. Він почне прослизати, піде перегрів, а далі – знос або обрив».
Більшість фахівців щгодні, що WD-40 – річ корисна. Вона розм’якшує іржу, захищає метал від води, змащує петлі. Але гумовим деталям двигуна вона шкодить. У складі є розчинники, які можуть роз’їдати матеріал. Це стосується і ременя, і шківів. Якщо ж шум не дає спокою – є інше рішення. Та ж компанія випускає спеціальний «Belt Dressing» – спрей для обробки приводних ременів. Його формула розрахована на гуму, тож прослизання не буде. Є й більш дешеві аналоги на українському ринку.

Автослюсар Олексій з Києва пояснює:
«Обробка триває хвилину. Відкрили капот, завели мотор і акуратно розпилили склад на ремінь, поки той обертається. Головне – не зловживати. Якщо після обробки ремінь далі пищить, значить проблема глибша: можливо, неправильний натяг або перекіс шківа».
Якщо звук не зник – далі без сервісу не обійтись. Скрип – це не дрібниця. Він часто вказує на знос. А зношений ремінь може лишити вас без зарядки, без гідропідсилювача, а іноді – і без двигуна.
Нагадаємо, раніше ми писали, чому в спеку не можна глушити двигун авто відразу після поїздки. Багато хто з українських водіїв припускається такої помилки, що може призвести до серйозних проблем з мотором та дорогого ремонту.
Обговорити цю тему в Facebook