«Здох» акумулятор: скільки та як має проїхати автомобіль, щоб зарядити його

Історія, знайома багатьом: сів у машину – а стартер ледве крутить. На допомогу одразу приходить порада з гаража: “Проїдься трасою, і все буде ок”. Але чи правда це? “Твоя МАШИНА” спитала експертів.

Андрій, інженер одного з кихвських сервісів, каже прямо:

«Щоб АКБ хоча б трохи підживився, треба їхати не менше 4 годин. І не повзти, а тримати мінімум 70–80 км/год. Інакше генератор не видає потрібну потужність».

У місті такого ефекту не буде – постійні зупинки, оберти низькі, а світло, музика, клімат – усе це їсть заряд.

Журналісти американського видання SlashGear також наголошують: поїздка трасою допомагає лише тоді, коли батарея ще не повністю здалася. Якщо акумулятор уже не тримає заряд – їзда не допоможе. Більше того, на холостому ходу заряд іде, але настільки слабкий, що на нього не варто розраховувати.

Як пояснив харківський автоелектрик Дмитро, у багатьох сучасних авто генератор починає нормально працювати тільки після 2000 об/хв. А це – рух трасою, не стоянка на парковці. У таких випадках краще скористатися перевіреним способом – домашній зарядний пристрій. Вартість стартує від 1200 грн, але це інвестиція у спокій. Бо коли ви в полі, без пускового кабелю, без допомоги – зарядка вже не допоможе.

І якщо акумулятор регулярно вимагає підживлення – його час минув. Новий обійдеться в 2500–4000 грн, але це дешевше, ніж евакуатор з траси о третій ночі.

Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти