Чи можна заливати звичайний антифриз у дизельний автомобіль: відповідь механіка

У дизельного двигуна своя специфіка. Це не бензинка, яка пробачить дрібні експерименти з рідинами. Тут усе суворіше. І охолодження – не виняток. Деякі власники машин, які щойно пересіли на дизель, вважають, що «антифриз є антифриз» і додають звичайну охолоджуючу рідину в дизельне авто. Насправді ж – це помилка, яка може вилізти боком, кажуть експерти виданню “Твоя МАШИНА“.

Роман, механік із Дніпра, який обслуговує вантажні MAN і Renault, пояснює:

«Охолоджуюча рідина для дизеля має бути зі спеціальними присадками. Наприклад, із нітратами чи молібдатами. Вони потрібні, щоб боротися з кавітацією. Ефект, коли навколо гільз з’являються крихітні бульбашки, що вибухають – з часом руйнує метал».

Дизель гріється більше, бо працює з вищим тиском, пояснює фахівець. Йому потрібна не просто рідина, яка охолоджує – а склад, який ще й захищає від корозії, не піниться і не розкладається після 100 тисяч кілометрів.

Ще один момент – регулярний антифриз може не підходити навіть фізично. В деяких двигунах завод прописує конкретну марку. І якщо її проігнорувати – можна втратити гарантію.

«На сервісі ми вже кілька разів міняли помпи після “експериментів” з червоним антифризом для бензинових моторів», – каже Роман. «У дизелі така рідина швидко вбиває крильчатку та з’їдає ущільнення».

Якщо вже так сталося, що щось долили не те – краще не зволікати. Злийте, промийте систему, залийте правильну. І не змішуйте різні рідини, навіть якщо кольори схожі. Бо результат може бути непередбачуваним.

Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти