Чому вантажівки не переходять на бензин: три факти, які все пояснюють
На більшості вантажних колонок бензинового пістолета не знайти. Тільки дизель. Це не випадковість, а цілком логічний вибір, який тримається на трьох конкретних причинах, на які звертає увагу видання SlashGear.
Перша – тяга з самого низу. Дизельні двигуни видають максимальний крутний момент уже на малих обертах. Уявіть фуру, що стартує під гору з 25 тоннами. Бензиновий мотор буде задихатись. Дизель, як досвідчений ломовик, тягне з місця без істерики. Сила тут не у «конях», а в характері тяги.
Друга – витривалість. Дизельні мотори з пробігом у мільйон кілометрів – не легенда, а робоча буденність. Їх простіше обслуговувати. Вони не перегріваються, не бояться великих навантажень, а конструктивно – менш вибагливі.

Третя – економіка. Витрати пального менші на 20–30%, а якщо тягач проходить 100 тисяч кілометрів на рік, різниця – в сотні тисяч гривень. За підрахунками логістичної компанії з Києва, кожна вантажівка з дизелем дає економію понад 300 000 гривень за рік лише на паливі.
Тому на трасі Київ–Чоп дизель ще довго буде в тренді. Вантажівкам потрібна не мода, а надійність і вигода. І дизель дає обидві перваги.
Нещодавно ми писали, чому водневі авто провалился. Здавалось, що Toyota досягла успіху у цій сфері, але зараз перспективи даного сегменту невтішні.
Обговорити цю тему в Facebook