ГРМ на межі: п’ять ознак небезпечної несправності, які не можна ігнорувати

На вигляд – проста гумка, на ділі – ключова ланка в роботі двигуна. Ремінь газорозподільного механізму синхронізує клапани з поршнями. Один обрив – і мотор отримує травму, яку не кожен сервіс залікує

В один з СТО у Києві недавно приїхала Toyota Corolla з мотором, що не заводився. Як виявилось – ремінь ГРМ зіскочив із зубців. Причина – вік. Власник зізнався: не міняв його понад 7 років. Пощастило, що не порвало повністю.

Профільне видання SUV News звертає увагу на п’ять тривожних сигналів, що ремінь терміново просить заміни:

Мотор заводиться через раз

Проблеми зі стартом або плаваючі оберти – часта ознака розтягнення ременя. Він може прослизати. Упорскування збивається. Звідси – детонація, тряска, перевитрата пального.

Під капотом свистить чи шарудить

Звуки на зразок пилососа або скреготу з’являються, коли зношуються ролики чи слабне натяг. Іноді винен водяний насос.

На самому ремені видно тріщини чи ворсинки

Майстри радять не чекати, поки він розлетиться. Будь-які пошкодження, сліди оливи або стерті зубці – сигнал діяти негайно.

Мотор працює ривками

Ремінь може зіскочити навіть без видимих дефектів. Особливо після халтурного монтажу. Якщо відчуваєте поштовхи чи провали в тязі – перевірте механізм.

Авто мало їздить, але ремінь старий

Матеріал старіє з часом. Через 5–6 років гума стає ламкою, навіть без пробігу. Це як грати в рулетку.

«Не чекайте, поки щось хрусне», – каже моторист Ігор, який 12 років ремонтує двигуни у Львові. «Нова деталь коштує кілька тисяч гривень, ремонт після обриву – в десятки разів більше».

Планова заміна – це не перестраховка, а холодний розрахунок. Бо мотори не прощають зволікань.

Нещодавно ми писали про тривожні ознаки при виборі вживаного авто. Не купуйте машину, якщо бачите одну з них.

Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти