Три корейські кросовери, які краще не купувати: вони розорять ваш гаманець

На вторинному ринку легко повірити, що корейські кросовери — це надійно і недорого. Але деякі з них приховують проблеми, за які доведеться платити не один рік. У майстрів на СТО є навіть негласний список «небажаних гостей». Видання SUV News з’ясувало, які моделі краще оминати.
Hyundai Tucson (2004–2010)
На вигляд – звичайний Tucson із дизелем 2.0 CRDi. Але в роботі – одна суцільна головоломка. Насос, форсунки, турбіна, тріщини в головці – все це звучить як прейскурант на капремонт. Автоматична коробка після 200 тисяч км часто просто здається. Підсумок – постійні візити в сервіс і рахунки, що з’їдають бюджет.
SsangYong Kyron (2005–2014)
Зовні — «джип», під капотом — дизель Mercedes. Але власники швидко стикаються з електричними глюками, дивною поведінкою повного приводу і паливною системою, яка «живе своїм життям». До того ж, знайти нормального механіка — ще той квест. Деталі теж не завжди є в наявності.
Kia Sportage II (2004–2010)
Другий Sportage часто купують «з надією». Але дизель 2.0 CRDi ламається швидше, ніж очікуєш: турбіна, паливна, масляний насос — усе під загрозою. Повний привід працює з перебоями, а кузов швидко «цвіте». Часто трапляються биті авто з косметикою під продаж.
Якщо розглядати ці моделі — двічі перевіряйте кожен VIN. Погана історія авто виллється в постійні витрати, навіть якщо ціна на старті здається смішною.
Нещодавно ми писали про ТОП-5 дизельних кросоверів з «вічними» двигунами. Ці моделі не підведуть вас і прослужать десятиліття без серйозного ремонту.