Вони живуть на СТО: ТОП-5 проблемних дизельних кросоверів, які краще уникати
Вживані дизельні кросовери приваблюють ціною. Але іноді така економія закінчується в автосервісі з рахунком, від якого німіє рука. Видання SUV News відібрало п’ять моделей, про які майстри говорять багато, але мало що схвального.
BMW X5 (E70) 3.0d

На вигляд – міць і комфорт. Але якщо пробіг понад 200 тисяч, готуйтесь: турбіна, EGR, ланцюг ГРМ, електроніка коробки – все може «сипатися» майже одночасно. Таке авто легко витягує з клієнта 100 тисяч гривень за кілька місяців.
Land Rover Freelander II 2.2 TD4

Формально – кросовер, а на ділі – болячок більше, ніж у пенсіонера з радикулітом. Паливна система, турбіна, автомат, електрика – усе по черзі дає збій. При цьому вартість ремонту – як у Range Rover.
Nissan X-Trail T31 2.0 dCi

Дизель від Renault – його ахіллесова п’ята. Паливна система погано тримає тиск, часто тече масло, а турбіна зношується рано. Додає до картини двомасовий маховик і сажовий фільтр. Весело не буде.
Peugeot 4007 / Citroën C-Crosser 2.2 HDi

Це французи в тілі Mitsubishi. Але з мотором, який часто виводить з ладу EGR, ТНВД і електроніку. Знайти оригінальні запчастини складно. А вартість ремонту – мовби мова про преміум, а не про PSA.
Volkswagen Touareg 3.0 TDI (до 2010 року)

Класика жанру – виглядає солідно, але всередині – мінне поле. Пневмопідвіска, автомат, електроніка, система упорскування, сажовий фільтр – все це хитається. А ремонт V6 TDI – один із найдорожчих серед дизелів.
Обговорити цю тему в Facebook