Кнопка REST у Volkswagen: навіщо вона та як нею користуватись

У деяких Volkswagen є кнопка з написом REST. Вона схожа на символ рециркуляції, тож її часто ігнорують. Але дарма. У холодну пору вона здатна виручити, повідомляє «Твоя МАШИНА»

Суть у тому, що поки мотор ще теплий, система опалення може трохи «дожити» після його вимкнення. Саме для цього і придумали REST. Коли водій глушить двигун, а в радіаторі пічки ще є тепло, натисканням цієї кнопки запускається вентилятор. Він працює не від мотора, а від акумулятора. Повітря лишається теплим ще близько 20–30 хвилин.

«На перший погляд – дрібниця. Але коли чекаєш дитину зі школи або стоїш біля магазину взимку, не витрачаючи пальне – це зручно», – каже Сергій, автослюсар із Черкас, який обслуговує моделі VAG понад 10 років.

REST зустрічається не тільки у VW Passat чи Golf. Ця ж кнопка є у BMW серій 3 та 5, особливо в дизельних версіях. Щоправда, в різних марках вона може називатися інакше, але працює за тим же принципом. Скільки це «з’їдає» енергії? Зовсім небагато. Якщо акумулятор справний, боятись розрядки не варто. Головне – не забути вимкнути систему, якщо залишаєте авто надовго.

З технічної точки зору REST працює через клапан в системі охолодження, який скеровує залишкове тепло в пічку. Вентилятор же отримує живлення напряму з акумулятора, минаючи головне реле запалювання. Про цей режим згадується в інструкції. Але її мало хто читає. Тому кнопка і лишається загадкою. А шкода – річ корисна, особливо коли кожна крапля пального має значення.

Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти