Короткі поїздки вбивають двигун автомобіля: що з цим робити

Багато водіїв навіть не замислюються, скільки шкоди можуть завдати своєму автомобілю, просто щодня їздячи на роботу, у магазин чи до школи. Начебто дрібниця – 3–5 км туди й назад. Але коли таких маршрутів багато, а тривалих поїздок майже немає, двигун поступово зношується, пише Interia. І байдуже, бензиновий він чи дизельний.
Двигун розрахований на роботу при температурі 85–90 градусів. А за 10 хвилин у місті він не встигає прогрітись. І тут починаються проблеми. Масло густе, як патока. Воно не змащує, а лише частково захищає метал. Тертя між деталями зростає. Зношуються підшипники, гріється ланцюг ГРМ, страждає турбіна.
У дизелів є своя біда – сажовий фільтр. Для очищення йому потрібно понад 600°C. А в місті таких температур не буває. Фільтр забивається сажею й перестає працювати. Заміна може коштувати десятки тисяч гривень.
У бензинових моторів інші симптоми. При кожному холодному запуску зростає витрата – іноді на 40–50%. Частина пального не згорає, залишаючи нагар на клапанах. Додайте ще й прискорений знос свічок – і маємо повний набір для ремонту.
Короткі поїздки нищать не лише двигун. Волога в глушнику не встигає випаруватись – утворюється конденсат, а далі корозія. Плюс проблеми з каталізатором, який без розігріву не виконує свою функцію. Акумулятор – ще одна жертва. Його не встигає зарядити генератор, і він поступово сідає.
Що робити? Раз на два тижні проїдьте трасою хоча б 30 км із постійною швидкістю. Це як профілактика – двигун вийде на робочий режим, масло прогріється, фільтр очиститься, а акумулятор отримає повний заряд.