Чому поліцейський після зупинки заглядає водію за плече: одна знахідка дозволить йому відібрати машину
У більшості випадків, коли патрульний підходить до авто, він не просто «ввічливо перевіряє документи». Пильний погляд у салон – це не формальність, а частина контролю. Особливо якщо приладова панель кидається в очі. Саме туди інспектор дивиться найперше – шукає тривожні індикатори.
«Ми звертаємо увагу на лампи несправностей. Якщо світиться гальмівна система чи рульове управління – це вже серйозно», – пояснює виданню «Твоя МАШИНА» інспектор з Києва, який понад 7 років працює в Патрульній поліції.
За його словами, такі авто експлуатувати не можна, навіть якщо кермо обертається, а машина гальмує.
У разі, коли водій не може сам на місці усунути поломку, авто евакуюють на штрафмайданчик. Їздити з нею далі заборонено – навіть до СТО. Машину вивозить евакуатор, а не сам власник.

До прикладу, за словами поліцейського, одного разу в Києві на Троєщині поліцейські зупинили Volkswagen Passat. Водій зізнався, що ще вранці загорівся індикатор гальм. Інспектори не дали продовжити рух – авто відправили на евакуаторі. Чоловіку видали припис на ремонт. Без нього машину не повертають.
Штраф за деякі технічні проблеми – 340 гривень. Якщо ж водій повторно потрапляє в аналогічну ситуацію протягом року, готуйтеся: від 850 до 1700 гривень, плюс ризик втратити водійське посвідчення до пів року або провести 10 діб під арештом.
Якщо авто вже евакуйоване, повернути його – не просто. Потрібен дозвіл від поліції. Потім – евакуатор до сервісу, жодного самостійного виїзду.
Обговорити цю тему в Facebook