Чи можна пропускати передачі при їзді на «механіці»: думка експертів

Хоч автомати стають дедалі звичнішими, в Україні «механіка» ще тримає позиції. Але з нею в комплекті нерідко йдуть звички, які тягнуть за собою неприємності. Одна з них – пропуск передачі. Звучить невинно, на ділі ж може закінчитись повним ремонтом трансмісії, попереджають експерти в коментарі для видання «Твоя МАШИНА».

«Іноді чую, як водії переключають з четвертої на другу. Думають, що це дрібниця. Насправді це рецепт катастрофи», – каже Олександр, слюсар з СТО в Чернігові, який 15 років ремонтує коробки.

За його словами, якщо обороти стрибнуть у червону зону тахометра, двигун і коробка можуть не витримати.

Інша біда – це зчеплення. При різкому пониженні передачі потрібно робити перегазовку – коротко підняти оберти до рівня наступної передачі. Інакше тиск на механізм буде надто великий. У гіршому випадку провокується блокування коліс. І тоді вже не до економії пального – тягнеш машину на евакуаторі.

У Харкові водій Олексій, який працює інструктором, згадує, як новачок пропустив третю, різко ввімкнув другу. «Машина сіпнулась, заглохла. Добре, що ми були не в потоці», – розповідає він. Каже, що з часом освоїти перегазовку можна, але це не навичка для новачків.

І хоча дехто переконаний, що пропускання передач трохи зменшує витрати пального – майстри кажуть: ризик не виправданий. Погано підібрана передача – і ти не заощадиш, а влетиш у ремонт на 10–20 тисяч гривень. І то якщо пощастить.

Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти