Правильна їзда бездоріжжям: розкрили головну помилку новачків

Поїздки ґрунтовками чи через ліс здаються романтикою тільки здалеку. Як тільки авто вгрузає по пороги в багнюку – настрій різко змінюється. У багатьох випадках винна не машина. А водій, який вважав, що повного приводу досить, щоб “проскочити будь-що”.
Видання «Твоя МАШИНА» поспілкувалось з профільними експертами і з’ясувало, які помилки припускаються автомобілісти при їзді поза асфальтом, особливо коли не вистачає досвіду.
Володимир, інструктор з водіння з Тернополю пояснює:
«Перш ніж їхати в поле чи в ліс, треба перевірити технічний стан авто. Рульове, гальма, двигун – усе має працювати бездоганно. Особливо якщо ви не на джипі, а на міському кросовері».
З його слів, мінімальний набір – це захист картера й коробки передач. Інакше перший удар каменем чи пеньком може закінчитись евакуатором. І гаманцем, що схудне на кілька десятків тисяч гривень.
Колеса – окрема тема. Малюнок протектора важливий, але не вирішальний. Більше значення має тиск. На піску чи м’якому ґрунті його треба трохи знижувати, щоб збільшити площу контакту. А от на камінні це ризик пробою. Тому компресор і манометр у багажнику – не аксесуари, а необхідність.
Ще один момент – кліренс. На папері навіть міський кросовер виглядає солідно. А на ділі – перший же ухил здирає бампер або зачіпає глушник.
Але головна помилка новачків – не техніка. А самовпевненість. Багато хто їде, не вивчивши прогноз погоди, не продумавши маршрут, не перевіривши систему блокувань або режими повного приводу. Це дорого обходиться.