Як не вбити варіатор на буксирі: пояснення від механіка

Коли авто з варіатором опиняється без ходу, багато хто хапається за трос. Але не все так просто. Буксирування такої машини – це ризик, якщо не знати нюансів. Варіатор не прощає недбалості, попереджає у коментары для видання «Твоя МАШИНА» автомеханік Сергій з Києва, який понад 15 років ремонтує коробки передач у сервісі на Солом’янці.

«Варіатор – штука чутлива. Його перегрів або різке навантаження часто завершуються повною заміною. І це вже не тисяча, а десятки тисяч гривень», – пояснює майстер.

Головне правило – не тягнути машину на собі, якщо не впевнені у вазі. Якщо маса зламаного авто така сама або вища, ніж у буксира, краще не ризикувати. Тут потрібен евакуатор або принаймні часткове завантаження.

Перед тим як рушати, потрібно перевести селектор у «нейтраль». Їхати слід не швидше 50 км/год. І не далі ніж на 50 кілометрів за раз. Якщо шлях довший – кожні 50 км варто зупинятись на 40–60 хвилин.

«Але двигун у цей момент краще не глушити», – уточнює експерт. «Бо трансмісія при вимкненому моторі остигає набагато повільніше».

Іще один критичний момент – мастило. Усі ці розмови про «довічну» рідину – міф, каже майстер. Він радить змінювати оливу кожні 60–70 тисяч кілометрів. Інакше зношування компонентів піде значно швидше.

Погано замінене або старе мастило – перший крок до перегріву. А перегрітий варіатор – це вже майже вирок.

Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти