Чи потрібно промивати двигун при зміні моторного масла: пояснює моторист

Зміна бренду моторної оливи часто викликає у водіїв сумніви. Одні переконані, що без промивання мотора не обійтись. Інші вважають це зайвим. Механік із 20-річним досвідом Сергій пояснює в інтерв’ю виданню «Твоя МАШИНА», коли справді потрібна промивка, а коли можна обійтись без неї.

«Якщо ви просто змінюєте оливу того ж типу – наприклад, синтетика на синтетику – промивати двигун не обов’язково», – каже моторист, який працює на СТО в Черкасах. «У сучасних мастилах вже є миючі присадки. Тож звичайна заміна в межах 8–15 тисяч кілометрів забирає більшість бруду, якщо не тягнути до моменту, коли мастило перетвориться на густий кисіль».

А от коли водій вирішує перейти на інший тип – скажімо, з синтетики на мінералку – без промивання краще не ризикувати.

«Мінеральне мастило може не з’єднатися з залишками синтетики, й тоді починаються відкладення та проблеми з мастилопроводами», – пояснює фахівець.

Є й інша сторона медалі. Якщо навіть не змінюється тип мастила, профілактичне промивання можна зробити раз на 50–80 тисяч кілометрів. Це корисно, але не обов’язково. Бюджет залежить від марки авто, але загалом вартість процедури – від 800 до 1500 грн.

Ще одна порада – не економити на фільтрах.

«Бачу щодня – люди міняють оливу, а фільтр залишають старий. Або повітряний не чіпають роками. Це прямий шлях до зносу двигуна», – додає моторист.

Фахівець радить оновлювати всі фільтри – оливний, повітряний, салонний і навіть паливний. Останній варто міняти кожні 30–40 тисяч км. Це коштує дешевше, ніж ремонт головки блоку циліндрів.

Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти