Неправильна заміна свічок може закінчитись ремонтом двигуна: типові помилки водіїв

Самостійна заміна свічок запалювання виглядає найлегшою операцією під капотом. Здається, зняв катушки, викрутив старі – і вкрутив нові. Але Олександр, автослюсар із Луцька, розповів редакції «Твоя МАШИНА» історію клієнта, якому така «легкість» влетіла у 38 тисяч гривень.

«Чоловік вирішив сам оновити свічки. Пройшло пару годин – і авто вже на евакуаторі в нашому сервісі», – розповідає механік.

За його словами, власник не продув колодязі перед зняттям. Частинки бруду потрапили в циліндри. Після запуску – характерний стукіт. Як з’ясувалося – заїдені клапани.

І це не єдина помилка. Багато хто вкручує нові свічки на холодний двигун. Але метал після прогріву розширюється, і вже при демонтажі на холодну різьба може піти з тріщинами. Краще трохи прогріти мотор, заглушити, зачекати 10 хвилин – і тільки тоді відкручувати.

Ще одна проблема – надмірне зусилля.

«Якщо крутити від руки або перетягнути – трісне кераміка чи злізе різьба. У найгіршому випадку – доведеться знімати головку блоку», – пояснює Олександр.

Він радить завжди користуватись динамометричним ключем.

Не менш важливо – уважно подивитись на зняті свічки. Світло-сірий наліт – усе гаразд. Чорні, засмалені – сигнал про багату паливну суміш або проблеми з подачею повітря.

А ще не варто економити на якості. Китайські підробки часто «вбивають» котушки і створюють хаос у роботі блоку управління.

Здається, все просто – але кожна дрібниця може стати дорогою помилкою. Саме тому досвідчені механіки радять: якщо не впевнений – краще звернись до тих, хто на цьому собаку з’їв.

Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти