Режим «B» в автоматі: як він працює і коли справді потрібен

Не всі функції АКПП зрозумілі з першого погляду. Особливо це стосується літери «B» на селекторі передач, яка може здаватися незрозумілою і навіть зайвою. Але насправді все не так просто, повідомляє «Твоя МАШИНА».

Автомеханік Сергій з Івано-Франківська каже, що більшість водіїв навіть не звертають уваги на цей режим.

«B – це скорочення від слова Brake. Умовно – режим гальмування двигуном. Особливо помітний на гібридних або електричних моделях», – пояснює він.

На практиці це виглядає так: коли ви відпускаєте педаль газу, машина починає гальмувати сама, без натискання на гальма. У гібридних авто це дозволяє частіше заряджати батарею під час руху. В електрокарах – це ще й спосіб уникнути перегріву гальм у горах або при русі в заторах.

На Nissan Leaf, наприклад, у режимі «B» авто може гальмувати настільки сильно, що водій рідко користується педаллю гальма. Такий підхід називають «їздою однією педаллю». У новіших моделях можна ще й виставити рівень інтенсивності – залежно від того, наскільки сильно ви хочете, щоб авто сповільнювалося.

Олександр, інженер з Києва, додає:

«У горах цей режим просто рятує. Коли ти їдеш вниз із перевалу, постійно тримати ногу на гальмі – це катування для колодок. А от режим «B» дає плавне уповільнення без перевантаження гальмівної системи».

Слід пам’ятати: у звичайних бензинових авто без гібридної чи електричної складової цей режим, як правило, відсутній. Тож якщо у вашій машині він є – це не випадковість, а корисна опція.

І ще – використання «B» може трохи подовжити пробіг електромобіля або зменшити витрати пального у гібридах. Але головне – це відчуття контролю. Машина починає вести себе передбачувано, без ривків і зайвих навантажень.

Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти