Як вбити підвіску за один сезон: назвали типові помилки водіїв

Підвіска часто вважається “непробивною” – мовляв, їздить по 150 тисяч без клопоту. Але реальність трохи інша, попреджають експерти під час бесіди з журналістами видання «Твоя МАШИНА». За словами майстра СТО Олександра з Черкас, більшість поломок ходової – це не наслідок віку авто, а результат нехтування елементарними речами.

«Люди думають: якщо машина нормально рулиться – значить, усе в нормі. Але зношені стійки стабілізатора чи «вбиті» сайлентблоки ніхто не бачить, поки не гримне», – пояснює він.

За словами спеціаліста, головна проблема – ігнорування заміни витратних елементів. Ті ж самі колодки чи амортизатори зношуються швидше, ніж очікує водій, і при цьому «тягнуть за собою» решту системи. Наприклад, зірваний сайлентблок дає зайве навантаження на важіль, а той уже тягне за собою розвал.

Ще одна поширена помилка – їзда до сервісу лише тоді, коли «щось стукає». Між тим, у плановому ТО діагностика ходової – обов’язковий пункт.

«Я не раз ловив тріщину на пружині, яку водій не відчував місяцями. А в один момент – клац, і колесо майже лягло на арку», – розповідає майстер.

 

Не менш важливо – якість деталей. Автоексперт Андрій із Харкова каже:

«Підвіска – це в першу чергу безпека. Якщо ставити найдешевше з ринку, не дивуйтесь, що після кількох тисяч пробігу доведеться знову в сервіс».

Варто згадати і про стиль їзди. Різкі старти, гальмування, постійні перестроювання на швидкості – усе це пришвидшує знос підвіски, трансмісії та двигуна. Навіть коротке зіткнення з вибоїною на швидкості може закінчитися заміною амортизатора.

А ще – перевантаження. Коли авто «на пузі», пружини та стійки працюють на межі. Колодки перегріваються, а керованість стає непередбачуваною.

Сумарно – не економити на запчастинах, стежити за витратниками, перевіряти підвіску регулярно і їздити спокійно. Інакше витрати перевищать будь-яку вигоду.

Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти