З вихлопної труби автомобілю крапає вода: коли треба бити на сполох

Ранок, подвір’я, двигун тільки-но заведено – з вихлопної труби капає щось схоже на воду. Знайома картина? Більшість водіїв у такі моменти задумуються: це просто конденсат чи вже початок великих проблем із мотором? «Твоя МАШИНА» спитала у експертів.

За словами автомеханіка Романа з СТО у Броварах, у 8 з 10 випадків усе банально: холодне повітря, коротка поїздка, система не встигла прогрітись – і волога, яка утворюється під час згоряння пального, осідає в глушнику. Коли труба нагрівається, волога виходить назовні у вигляді крапель.

Ще одна причина – робота каталізатора. Він змінює хімічний склад вихлопних газів. На виході серед побічних продуктів може бути й звичайна вода. Тобто невелика кількість рідини з труби – нормальне явище.

Але якщо краплі мають запах пального або виглядають маслянистими – це вже інша історія. Інженер Ігор, який спеціалізується на ремонті головок блоку, пояснює:

«Таке трапляється, коли пробита прокладка – антифриз потрапляє в камеру згоряння. Тоді у вихлопі з’являються сліди оливи чи пального».

З’ясувати це допомагає простий тест – підкласти серветку під трубу. Якщо вона висохла – це вода. Якщо залишилась жирна пляма або запах – час до майстрів.

Турбує і колір диму. Синій, сірий, густо-білий чи чорний – кожен із них сигналізує про окрему проблему. Наприклад, синій – це сліди згорілої оливи, а чорний може свідчити про надлишок пального.

Насамкінець – одна порада: навіть якщо симптом виглядає дрібницею, не ігноруйте його. Маленька крапля сьогодні може обернутись великим рахунком на СТО завтра.

Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти