Б’є кермо після заміни гальм: в чому причина

Інколи буває так, що після візиту до СТО кермо почаинає «сіпатися» під час гальмування. Попри нещодавно замінені деталі, проблема повернулась вже за 70 км. Видання Interia розповіло про можливі причини цього явища.

Схожі випадки непоодинокі. Експерти кажуть, що у 9 з 10 випадків проблема виникає через те, що механік не очистив маточину. Навіть іржа товщиною з волосину може викликати вібрації при швидкості понад 100 км/год. При установці нових дисків треба ретельно шліфувати поверхню під посадку – щіткою або наждачкою до металу. Це займає 15 хвилин, але часто ігнорується.

Ще одна типова помилка – нанесення антипригарної пасти на місце контакту. Механіки пояснюють це турботою про «майбутнє обслуговування». Але паста за температури 300–400 °C кипить і порушує рівність посадки. Додайте до цього недотягнуті або перетягнуті колісні болти – і отримаєте вібрацію, що «б’є» в кермо на 80 км/год.

Перші симптоми видно вже після 50–100 км. Легка пульсація на педалі, дрібне тремтіння – ігнорується. А дарма. За 500 км – це вже не дрібниця, а проблема. Авто може тягнути вбік, а ефективність гальмування падає на третину. Щоб перевірити причину, варто зробити простий тест: розігнатися до 80 км/год і плавно загальмувати. Якщо кермо б’ється – винні диски.

Якщо помилку виявлено швидко, її виправляють безкоштовно – демонтують диски, чистять маточину, ставлять назад. Але якщо авто проїхало більше, диски зношуються нерівномірно. Доводиться їх точити або міняти.

До речі, не завжди винні самі гальма. Пошкоджене підвісне, зношені шарніри або підшипники – теж дають тремтіння.

Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти