7 ознак, що пора прощатися з машиною: навіть якщо вона ще їздить

Іноді водії чіпляються за своє авто настільки довго, що замість засобу пересування воно перетворюється на тягар. Мовляв, ще поїздить. Але є межа, після якої ремонт втрачає сенс – а експлуатація стає ризиком, повідомляє «Твоя МАШИНА».

Олег, майстер СТО з Черкас каже, що найпоказовіше – двигун. Якщо з нього почало зникати масло швидше, ніж 100 грамів на 1000 кілометрів, ресурс вичерпано. У таких випадках заміна масла перетворюється на щомісячний ритуал. А згодом підтягнеться і дим із вихлопної труби – білий, синій або чорний. Це може свідчити про проблеми з поршневими кільцями чи паливною системою.

Третій сигнал – наліт на свічках. Світло-коричневий – нормально, але коли вони чорні або в маслі, пора готуватись. Заміна двигуна вживаної легкової – від 35 000 грн, і це без урахування роботи.

Ще один показник – нестабільний холостий хід. Машина сіпається, оберти «плавають», а на холодну взагалі глухне. Тут уже ніхто не скаже напевно, чи вистачить простої чистки.

П’ята проблема – автомат. Якщо коробка б’є при перемиканні, буксує або взагалі не реагує, рахунок за ремонт легко перевалить за 50 000 грн. Не дарма коробка – друга за вартістю після двигуна.

Шоста ознака – наскрізна іржа. Якщо дірки вже не маскуються плівкою чи шпаклівкою – фарбування кузова коштуватиме більше, ніж ціна самої машини.

І нарешті – просто відраза. Якщо щоденна поїздка викликає втому, а салон дратує більше, ніж пробки на шляху – саме час поставити крапку.

У таких випадках авто краще продати навіть дешево, ніж витрачати останні гроші на те, що вже давно вичерпало себе.

Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти