Забитий фільтр – слабкий двигун: що буде, якщо не міняти повітряний фільтр
Автомобіль без чистого повітря поводиться так само, як і людина з перев’язаним носом. Наче все працює, але рухатись стає важче. Видання SlashGear пояснює, чому брудний повітряний фільтр – прямий шлях до СТО та коштовного ремонту.
Фільтр повинен затримувати пил, комах і дрібне сміття ще до того, як усе це потрапить у циліндри. Але з часом він забивається – і потік повітря сповільнюється. Водій не одразу це помічає, та мотор уже починає «економити» на диханні. В результаті – менше потужності, більше витрати пального. Автомобіль ніби втрачає форму.
Ще один «супутник» забитого фільтра – свічки запалювання. При поганій подачі повітря суміш горить нестабільно. Це знижує якість іскри й ускладнює запуск двигуна. В деяких випадках навіть провокує ривки під час руху.
Заміна фільтра – не складна справа. Більшість фільтрів витримують 20–25 тисяч кілометрів. Але якщо машина часто їздить по будівельних зонах або ґрунтових дорогах – міняти треба частіше. Для міських водіїв усе залежить від інтенсивності заторів і загазованості.
Перевірку можна робити самостійно. Витягніть фільтр – якщо він сірий і в плямах, замініть. Не треба чекати, поки з нього почне сипатись пісок. Не варто й мити фільтр, якщо це не передбачено інструкцією. А особливо не варто мастити його маслом – це не покращення, а прямий шлях до проблем.
Своєчасна заміна фільтра не лише рятує двигун. Вона допомагає зекономити на пальному та уникнути зайвих походів у сервіс.
Обговорити цю тему в Facebook