Загорівся Check Engine після заправки: поширена помилка водіїв призводить до дорогого ремонту
На багатьох заправках можна помітити ту саму помилку серед водіїв. Почувши клацання, власник авто не прибирає пістолет, а ще «доливає трохи». Ніби як прямої шкоди немає. Але насправді саме ця помилка – короткий шлях до помилки «Check engine» і солідного рахунку з СТО, попереджає Express.
Браян Рейдер, ведучий YouTube-каналу Regular Car Reviews, говорить про це прямо:
«Почув клацання – все. Натиснеш ще раз – заливаєш паливо у горловину, а не в бак».
Така дія не просто марна. Вона заважає вентиляції бака і створює тиск, якого там не має бути. Сучасні авто мають вугільні фільтри для утримання парів бензину. Якщо бензин потрапляє у цей фільтр через перелив, він перестає працювати. Це може викликати проблеми із запуском, стрибки обертів, підвищені викиди. І сигнал “Check Engine” не змусить себе чекати.
Найгірше – ремонти через це бувають зовсім не дешевими. Заміна вугільного фільтра та клапанів системи вентиляції коштує декілька тисяч гривень, залежно від авто. Усе – через кілька зайвих літрів.

Браян радить заправляти авто до автоматичного відключення й не гратися з насосом. Це простіше, дешевше і безпечніше. Але й інша крайність – постійно їздити «на лампочці» – теж не краща.
Паливний насос охолоджується саме пальним. Коли його рівень низький, насос перегрівається. У результаті авто може заглухнути прямо в дорозі або взагалі не завестися. І заміна насоса – ще один неприємний витратний пункт, який починається з 4 тисяч гривень.
Тож баланс простий: не доливати зайвого і не тягнути до останньої краплі. Як мінімум – заради власного спокою і цілісності паливної системи.
Обговорити цю тему в Facebook